Bunun pisikle alakası var mıdır molfix kullanıyorum bebeğim 1 aylık bugün ilk kez pişik olduk kırmızı olmus poposu pisik önleyici kullanıyordum sebamed 1 kez günde kurutmadan kapatmamaya dikkat ediyordum 2 gece çok ağladığı için hızlıca kapattım şimdi nasıl geçireceğimi bilmiyorum bezi değiştirmeli miyim eşime bepanthol aldırdım onu süreceğim gelince şimdi kendim arko sürdüm yeşil tüplü olandan