Kızlar merhaba bebeğim 1 yaşında
demir eksikliği olduğu için adefer +2 kullanıyoruz. Sorum şu kızım geceleri çok huysuz çok uyanıyor ağlıyor ama demir ilacı yapabilir mi?
mesela dün erken yattığı için ilacını verememiştim çok iyi uyudu gece ama ilacı veremediğim için mi tesadüf mü anlayamadım.