adendefne mama sorunu çözdüyse neden olmasın, bazen bizimki de her şeyi yapmama rağmen ağlıyor (biz de 42 günlüğüz) sonra meme ya da mama veriyorum atıyorum 5 dk daha emip-içip uyuyor. Belli olmuyor hiç cidden ne zaman ne kadar acıkacakları, e daha yeni yedi diye düşünsem de.