Gzm8 biz iki defa yaşadık zaten tomografi çektirmiyorlar bazen muane bile etmiyorlar elinize bir kağıt veriyorlar sizi acil de 2 saat bekletiriyorlaro belirtiler yoksa eve gidiyorsun. her yerine bakın acidigi bir yer var mı beslemwsinde sıkıntı var mı , göz kayması ,kusma , anı uyku hali . 2 saat uyutmayin . Geçmiş olsun