Dondurmalikahve Hanımlar malum yaz geldi ve okullar kapanıyor ama çocuklar evde sıkılır ve boş bırakmak olmaz değil mi? 😌😊 Spor olur, kurs olur, yaz okulu olur veya oyunun grubu deniz tatili olur, günübirlik olur, köye (memlekete) gitmek olur
Simsimy Dondurmalikahve Tatil, tatil, tatil.. 😂 Şaka bir yana memlekete gideceğiz. Bir süre Foça’da, bir süre Fethiye’de geçer. Tatilimiz var, birde abimlerle ayarlayabilirsek iki üç günlük bir tatil daha ayarlamaya çalışıyoruz. Sonrada Trabzon’u keşfetmece 💃🏼 daha doğrusu otur oturduğun yerde dönemi, evdeyiz.
Hamburgerr Dondurmalikahve havuza yazdırdım yüzme öğretmeniyle beraber ders yapıcaklar. yani öğrenir mi emin değilim ama suda enerjisini atsın yeter 😂 4 yaşında bu arada
OncedenGurme Dondurmalikahve 2 ay benim de tatilim var. Evde olduğumuz zaman açık hava oyun grubuna gideriz. 15 gün kadar memlekete gideceğiz. Ara sıra kayınvalidemle görümcemin yazlığına gider 1 hafta kalır. Onun haricinde bu yaz İstanbul’u gezmeyi düşünüyorum kızımla
Dondurmalikahve AnnaKurt Köye köye köye köye 😄 ben memlekette olunca gidecek yerde yok. Kaç hafta veya kaç ay kalırsınız orda
Dondurmalikahve Simsimy Oh maşallah sen benim bile tatil ihtiyacimi karsilayacaksin bu yaz 😂 bu arada memleket nere 🙂
Mnli Hamburgerr öğrenir kesin benimki 2.5 yaşında başlamıştı az ders aldı geçen sene sonunda 3.5 yaşta ders almadığı halde kolluksuz yüzebildi
AnnaKurt Dondurmalikahve Haziran da bilet bulsaydım 3 ay kalacaktım, temmuz da gidecem kanka. Eylül de dönerim. (kaynanam seri üzgün) 🤣
Damla_eflin Simsimy Ayy hayattaki tek şansınız bu olabilir😄 Bende Erzurum Ağrı🤧 pufff hepsi kayalık mübarek
Dondurmalikahve OncedenGurme oh maşallah benim gidecek öyle yerlerim yok. Ben de oyun grubu Dalan düşünüyorum oğlum için bu birinci planım çünkü hafta içi ekran yasak 😊
Dondurmalikahve Simsimy Hadi memlekete gidelim dediğinde köye davara değilde resmen tatile gidiyorsun 😅
Deletedmom_110 Dondurmalikahve 5 Haziran da kayıt var jimnastiğeeee şartları öğrenip 6 yaşındaki kızımı yazdırıcammm babasız gidemeyiz dağlık alanda yaşıyoruz babalar sürekli il il geziyorlar bizi de alıyorlar ara da 1 temmuzda iş başı yapıyor eşim hafta da 1 izni var bakalım neler olcak Bu ay denize gideriz kahvaltılar ata bindiricemmmm çarşamba temmuzda can sıkıntısı başlar bizde yandım ben 2 ay😅
Dondurmalikahve Deletedmom_110 Şu jimnastik işini bende düşünüyorum bir de yüzme var aklımda bakalım. Ne yaparsam şu Haziran ayında yapıcam diyorsun yani 😃
aslananne27 Dondurmalikahve oğlum daha küçük 2 yaşında ama okul çağında olsaydı tatilde bile yaz okuluna falan göndermez dim bıktırır çocukları zaten beyınler yanmış tüm kış tatil dedin mi dinlenme ve bol bol oyun oynama zamanı 😂
Eski9 Dondurmalikahve temmuzda tatilimiz var otelde 5 gün bu sene tekrar taşınma olayimiz var taşındıktan sonra spor kursuna yazdırmayı düşünüyorum yüzme veya valeybol 8 yaşında kızım için.
Dondurmalikahve Eski9 Yüzmeyi bende oğlum için düşünüyorum seçenekler arasında. Bu arada oteli ne kadara ayarlarınız
Mnli Dondurmalikahve bayramda bodrum sonraki iki haftasonu kardeşimin düğünü var geri döneceğiz o iki haftasonu arasında yaz okuluna veririm diyorum ben düğün hazırlıklarına koştururum temmuzda ayını istanbulda geçireceğiz ordaki evimizde havuz falan var vakit geçer buz pateni yapıyor benim oğlan hocası ne derse artık haftada 1-2 gün ona gider ağustosta tatil almıştık önceden kısmetse ona gideceğiz bir hafta diğer haftalar yine yaz okulu gibi duruyor bizim burda çocuk kütüphanesi var kışın da düzenli gittik yine götürürüm eylülde şükür okul açılıyor