yasee01 Kızlar oğlum bugün 8.30 da sunnet oldu ama çişini yapmadı daha bol bol sıvı da veriyorum sünnetle bir alakası var mı acaba yada korkmuş olabilir mi anlar mi yani bu ay da 10 aylik
Isimsizzz yasee01 doktorlar ne diyor. Doktoruyla.bir görüşün. Benm oğlum daha beslenmeden ilk cisimi yapmıştı 5 aylıkken. Havada sıcak onun etkiside olabilirmi
canomerss yasee01 merhaba benim oğlumda ilk çişini yaptıktan sonra yapmadi sorunmuymus doktor ne dedi
kahvemsadeolsun yasee01 Benimki sünnet olurken bile kaç kez çiş yaptı adamın suratına. Normalde yapıyor muydu hemen
Isimsizzz yasee01 gerekirse alın götürün çok üstünden geçmiş sıvı ile besloyorum diyorsunuz çok az da olsa yapması gerekirdi diye tahmin ediyorum
yasee01 Isimsizzz konustuk simdi sunnetlik bir sıkıntı değil sorun olmaz demişler ama biraz daha beklicem yapmazsa gidecez acile
Atabetul_hakayik canomerss benimki de saatlerce yapmamıştı. Maalesef korkuyorlar ve tutuyorlar. Bir yerde bırakmak zorunda kalıyor sanırım. bekledik, ekstra bir şey yaptırmamıştı doktorumuz.
yasee01 kahvemsadeolsun oğlum sunnet olduktan sonra hemen yapmadı sabah sunnet oldu gece cisini yaptı
canomerss Atabetul_hakayik evet yaptı sonara ilkinden sonra arka arkaya. Bebek olduğu için tutamaz diye düşündüm yanılmışım