Benden size tavsiye asla sıcağa alıştırmayın. Kizim 10 aylık agustosta doğdu 2 ay sadece zibinla durdu evde. Kışın bile asla kalın giydirip yatirmadim. Uzun kollu body ve esofmanla yatirdim hep. Eğer sürekli kalın giydirmeye alistirirsaniz en ufak bi soğuk gördüğünde hasta olur. İsilik olur yavrucak yazık yani müslin bile olsa bence tisort sort giydirin hicbir sey olmaz havalar cok sıcak yazık yani. Soğuk hasta etmez ter hasta eder