Ebru-shn77 Ben kızım 4 aylıkken iş başı yapmıştım aynı şeyleri yaşadım sizinle Eve gelince kucağıma gelmediği kafasını çevirdiği bile oluyordu inanın ki küsüyorlar kendinizi kötü hissetmeyin büyüdükçe bu hisleri geçiyor
moommyyy Ebru-shn77 inşallah geçer. Benimki de kafasını çevirdi hep kucağımdayken başka yerlere baktı çok üzüldüm ama normal demek ki böyle olması
elenor33 aura_meselesi_bu_sekerim linçlemek için an mı kolluyorsunuz kadın neyden bahsetmiş siz ne diyorsunuz yaa!
moommyyy dryglnc yaa aynıyız resmen sabah ben ağladım o anlamadı ne olduğunu ağlamadı çok şükür yoksa bırakmazdım heralde 😄 Allah yardımcımız olsun valla çok zormuş ayrılmak hep aklım ondaydı ama çok şükür hiç ağlamamış ben yokken