Merhaba arkadaşlar. Oğlum bir ara hastalandı erken toparladı ama balgamlı öksürük devam ediyordu. Dün dalından çok fazla beyaz dut biraz da karadut yedi. Gece sürekli balgam çıkardı ama hıc böyle olmamıstı. Balgam söküldülce midesi bulandı. Ve attı. Sizce dut böyle bir etki yapmış mıdır? Hatta biraz fazla kacırdıgı için dut yemeyi bugun ishal oldu. Siz böyle bır etkisini gördünüz mü?