14 aylık erkek bebeğim var boyu 74 cm kilosu 10 doktorlar normal aylık olarak büyüyor korkulacak birsey yok diyor ama çok kafama takıyorum çocuğunun boyu kısa olup sonradan toparlayan var mı beni bilgilendirebilirmisiniz. Çok fazla hastalık geçirdi solunum sıkıntısı sebebiyle birden çok hastaneye yatışımız oldu havalar ilaçlardan mı acaba böyle bi durum yaşıyoruz bilemiyorum