Birdunyabircennetannesi Malum yaz geliyor Geçen sene vicco sandalet almıştık Şimdi başka bir marka almak istiyorum Sizler neler aldınız?
Bugleminannesi28 Birdunyabircennetannesi igor öneriyorlar ama görünüş olarak hoşuma gitmiyor bende kararsız kaldım kızım 1.5 yaşında terlikle devam ediyoruz şimdilik ahjwjsjsj 😂 1 haftaya hem spor ayakkabı hem sandalet almam lazm
Usnac1995 Birdunyabircennetannesi Adidasın önü kapalı olanlarına bayılıyorum ama çok pahalı beee. Altı üstü 3-4 ay giyeceği şeye 1500 vermek istemiyorum 🥲
Birdunyabircennetannesi Bugleminannesi28 Terlik de almadık daha spor ayakkabı giydiriyorum ayakları yanıyor çocuğun acil almam lazım bir şeyler İgora baktım harbi görünüşü ne kadar çirkin 😅
Cmrcn Ben çok yakın zamanda İgor aldım görünüşüne birsey diyemem ama yeni ayaklanmasına rağmen çok rahat hareket ediyor yürüyor inanılmaz hafif ve tabanı çok rahat bence bi denenebilir ☺️