Selamlar, 15 günlük bir bebeğim var. Ve malum havalar baya sıcak. Bebeğimi nasıl giydircem şaşırdım. Bana kalsa zıbın filan yeter ayaklarında çorap ellerinde eldiven oldumu tamam. Ama annemler kayınvalidemler çocuk üşür diyOr uzun uzun giydirtiyorlar kafam çok karıştı. Olması gereken nedir????