Merhaba arkadaşlar🌸 şu an bebeğim bir yaşında 3,4 ay sonra tekrardan bir çocuğum olsun istiyorum ( çalıştığım için kaynanam şu an bakabiliyorken bir çocuğum daha olsun istiyorum ) sorum şu ki hamileyken emzirdiniz mi bir sıkıntı yaşadınız mı bunla ilgili . Bu süreçte kızımı emzirmeye devam etmek istiyorum