yirmiikikasim23 Kizlar bebegim mamayla beslendigi icin doktor demir ilaci baslatmadi ama ben surekli uyku hali demir eksikliginden olur diye duydum. Yarin randevumuz var kan verecegiz ama belirtileri nedir bilenler yazabilir mi?
Azizbebek yirmiikikasim23 benim oğlumda aşırı var demir eksikliği uyku hali yok ama olabilir bazı bebeklerde doktora götürüp öğrenin bence iştahsızlık yaptı bizde
Ayseey yirmiikikasim23 benim kızım çok sitahsiz demir eksikliği çok fazla ama asla uyku hali yok hatta uyumamak için direniyo
ilongirav yirmiikikasim23 aa ilk defa duydum mama içtiği için demir başlatmayanı. benim erken doğum olduğu için daha 2. ayda başladık ve tamamen mamaya geçti hiç de öyle bir şey demedi bende daha önce duymadım zaten 😳
yirmiikikasim23 Azizbebek asiri huysuz surekli gozunu kasiyo uyku hali ayaklari cok terliyor ama demirle ilgilimi onu cozmeye calistim. Yarin kan verecegiz zaten de kafamda soru isareti kaldi
yirmiikikasim23 aura_meselesi_bu_sekerim asiri bi istahsizlik yok ara ara mama reddi oluyor. ama surekli stresli sanki hisseleri borsada dususe gecmis gibi
yirmiikikasim23 ilongirav gunluk belli bir cc icen bebeklerde gerek gorulmuyomus bazi doktorlar vermiyolar o yuzden