dygefe iş kaçmıyor bence zaten iki kuruş para kazanıyoruz yazık bebeklerimize . Bence daha küçük yazık sabahın köründe kalk giydir çıkar gerçekten üzücü ben 2,5 yaşında verdim kızım her sabah ağlardı uyanmak istemezdi . Şimdiki aklım olsa yarim gün verirdim çocuğumu o yaşta 8-6 hırpalamazdım ah ah zaman geçiyor geriye pişmanlık kalıyor . İş hep var bu zamanları iyi değerlendirmek gerek hocam