Kızlar üç gündür böyleyiz kan tahlili verdik iğne vurdurduk yediği bişi dokunmuştur dedi doktor . İlaç verdi ertesi gün yine çok kusunca karın ağrıyınca kalktık tekrar doktora bi serum taktık o gün çok iyiydi bugün sabah yine hafif karın ağrısı ve bi kere de su gibi hafif sarı kustu . Üstelik bende aynı şekilde oldum dünden beri kusma ve ishalim var yediğimiz bişi dokundu sanırım ama tahmini be zaman geçer başına gelen var mı hiç bişi yemiyor içmiyor memeden kesmemiştim 3 yaşa girecek bol bol emziriyorum