Kızlar selam başlıkta da söylediğim gibi gebelik var mı şuan bilmiyorum olsun istedik ama şuan bilmiyorum adetim ayın 7 sinde normalde ama kasiklarim çok ağrıyor arada tam geçecek gibi oluyor bidaha ağrıyor ve tek taraf ağrıdı şimdiye kadar ve kaç gündür devam ediyor afedersiniz ama biz cocuk düşünmeye başladıktan sonra oldu hep sol tarafım ağrıdı bununla bir alakası olabilir mi sizce 2 çocuğum daha var ama yaşamadım böyle bir durum onlarda o yüzden emin olamadım acaba gebelik oldu da veya oluştu da ondan mı ağrıyor kasıklarım size de sormak istedim