Merhaba arkadaşlar aslında sorum başlıktaki gibi Ankara’da yaşıyorum ısı ölçer var yatak odasına koyuyoruz gece 26 derece gösteriyor en üst katta oturuyorum 11 aylık oğlum gece nasıl giydirmeliyim ? Ben şimdi çit çitli zıbın üzerine kısa kol ve şort giydiriyorum bide çorap giydiriyorum üzerine muslin örtü atıyordum ama üzerinden atıyor siz nasıl giydiriyorsunuz acaba ?