cansel24 bebeğim erkek, 3000 kilo doğdu. Şu an 6700. Anne sütüyle besleniyor sadece bu ay diş tedavimden dolayı emziremediğim öğünlerde Golden Goat mama verdim. Hiç gaz yapmadı, tavsiye ederim. Ayrıca bildiğim kadarı ile bebeğin 4. ayda doğum kilosunun 2 katı olması yeterli. O yüzden kendinizi üzmeyin 🌸