durusemahmet merhabalar 4 aylık bebeğim var bir hafta ara ile kan verdik kreatin kinaz değeri 210 dan 250 ye çıkmış ast ve alt de yükselmiş daha önce bu durumu yaşayan oldu mu internette çok kötüleştiler yazıyor çok endişeliyim
hallooo durusemahmet kizim infulanza oldu gecen kiş o zaman yuksekti iyilesinde deger normale dondu bende kendimi o zaman yiyi0 bitirdim.hastalik vs olduysa yukselmis olabilir
Uygaratar durusemahmet benim kızımında yüksek çıkmıştı aşı olurken kasına gelmiş yada kendini sıkmış korkulacak bir şey yok dediler
durusemahmet Yeniannee23 ilk kan verdiğimizde en son bir ay önce falan ilaç kullanmıştı ama kreatin keinaz için internettee çok kötü şeyler yazıyor Allah ım korusun da
hallooo durusemahmet evet evet canim 4 kere kan aldilar 4 gun arayla takip ettiler..yoksa fakulteye sevk edecekti.allaha sukur hastaliktan olmus
durusemahmet Uygaratar yakın zamanda da aşı olmadı en son rota ve 2 ay aşısını yaptırmıştım bir ay önce de antibiyotik kullanmıştı ondan olmuş olabilir mi
Yeniannee23 @durusemahmet kreatini kinaz çok yüksek olmalı canım 200lerde başka açıklamaları vardır illa ki 1000 2000 filanda endişe duyarlar herhalde