Kizlar merhaba.. erkek bebebgim var 2.5 yaşında.. tuvalet eğitimi verecegim ama aklımda bir soru var. Kaka için bebeği oturtuyoruz evet ama Çiş için de bebeği oturtacak miyiz yine yoksa ayakta pipisiyle yapmasını mi beklicez? Ya çok saçma bir soru olabilir biliyorum ama hiç bilgim yok bu konuda 🫣