MerveGl- Kızımın saçlarını çok değil biraz kesmek istiyorum. 4 yaşında yaz geliyor çok kısa olmayacak şekilde kesebilir miyim ? Siz kesiyorsanız tarif eder misiniz ? 🪮✂️✂️
Kuzularinanasi MerveGl- evet ben hep kizimin sacini kendim keserim.el becerim iyidir bu konuda.berber makasi olmali yalniz ev makasi ile olmaz.yani yöntem anlatamam ama islak sacta tarayip parmaklarinizin arasina alip kesersiniz heleki saci ince yogun degilse cok kolay olur
ManyagMom_ MerveGl- ilk önce tereyağı kaynat bi güzel sür sac donsun sonra makas alıp spagetti şeklinde uzun ince ilerler onu bi güzel kavur soğan ile sonra saçlarına dök harika kedim olur
MerveGl- Kuzularinanasi teşekkür ederim. Berber makasım yok ama güzel dikiş makasım var onunla hallederim sanırım