Selamlar, bebeğimi doğduğundan beri tek büyütüyorum. Wcye ya da yan odaya gittiğim an aşırı ağlıor gözünden yaş da geliyor artık çok üzülüyorum neden böyle oluyor doğduğundan beri ağlatmadan bakmaaya çalışıyorum ama çok yoruldum artık neden bu kadar ağlıyor sizce ben odaya girince susuyor.