kdrgktg01 Kızlar bebeğim 5 aylık, saçlarımda önceden boya var artık 3 renk oldu resmen saçım o yüzden boyamak istiyorum ama emzirirken boyamanın sakıncası varmıdır boyatıp da sıkıntı yaşayan oldu mu acaba.
kna kdrgktg01 Kafa derisinin emilimi daha hızlı olduğu için doktorlar önermiyor benim kendi doktorum da boyama demişti ama içeriği temiz saç boyaları var trendyoldan bakabileceğin temiz içerikli oradan tercih edebilirsin
kdrgktg01 babyboy_35 😄😄😄 demi ama onlar emziriyor mu Allah bilir , bazıları memelerim sarkmasın diye emzirmiyor 🥺
kdrgktg01 kna 🥹 evet biraz araştırdım doğal içerikli olanlardan tercih edebilirsiniz falan yazıyordu da yine de bir buraya danışayım dedim boyatıp da sorun yaşayan oldu mu diye