Şu anda kızım 4 buçuk aylık beşinci ayda ek gıdaya başlamak istiyorum tecrübeli anneler neler öneriyor neler yapmalıyım neler yapmamalıyım ne vermeliyim nasıl vermeliyim tadımlara başlayacağım ama mesela şunu yapma ya da şunu kesin yap diyeceğiniz bir şeyler var mı bu aylarda bebeklere neler yapılmalı oturtmalılı mıyım ara ara yardımcı olursanız sevinirim kızım hazır mı değil mi ek gıdaya onu nasıl anlamalıyım