Merhaba kızım şu an 6 ay 9 günlük 2 numara mama mı kullanmalıyım 1 numara mı? Hastaydık ishal oldu acaba hastalıktan mı yoksa 2 numara mama almıştım ondan mı ki psikolojim bozuldu hiç bişey yediremiyorum ishal huzursuz elim ayağım birbirine dolaşıyo artık 😢