direnim_ havalar çok ısındı giydir artık kısa kolları. Ben zibinla uyutuyorum gündüzleri ya da altına bı şort giydiriyorum. Kızım 3 aylık şuan. Sağlık ocağı için sen bilirsin ama büyük kız için gittiğim zaman doktor bişey vermemişti sadece ılık suyla yıka demişti ben de terletmemeye calistim sürekli ve geçti 🙏🏻🌸