arin02 Kızlar bebeğim ilk 10 gün kakasını normal yapabildi sonra yapmamaya başladı sab simplex motis şurup verdi doktor ama hala yaparken çok zorlanıyor ve normale dönmedi 1 ay lık oldu. Benim gibi aynı durumu yaşayanlar tavsiyeniz var mı ?