kiziminannesii Joie gemm puseti kullanan varmı aranızda kızlar.çok derin bebeğim içinde durmak istemiyo.terletmez kumaş dediler daha çok sıcaklatıyo çocuğu.nasıl kullanıyorsunuz?
lokumtos kiziminannesii 6 aydır kullanıyoruz çok memnunum sürekli dışardayız bebeğim çok seviyor ve bebeğim 4 hafta erken doğdu o küçükken bile rahat ediyordu
biradamavisi kiziminannesii bende 6-7 ay kullandım evet derindi biraz ama içine battaniyelerle müslin örtülerle yükseltiyordum ben. Yine müslin. Örtüler terlemesini önlüyor