oğlum 14 aylık ek gıda başından beri aşırı iştahlı bir bebek olmadı sevdiği sevmediği ne varsa tükürüyor şuan asla yemiyor video açarak belki bir kase çorba içiriyorum onun dışında emiyor emmese açlıktan ölür yani öyle söyleyim ne yapıcam sizlerde durum ne öneriniz var mı