yamann1 Ben de almak istiyorum gerçi eskiden daha zayıftım şu an 55,56arası gidip geliyorum ama en az bir 60′ı görmek istiyorum.
Hatta 65′e bile yok demem çünkü kilo bana yakışıyor😂
Çevremde zayıf kızlar hep psikiyatri ilaçlarına başladı kilo almak için normalde de zaten anksiyete bozukluğum var bir yönden diyorum acaba bahaneyle gidip başlasam mı hem anksiyete için iyi olur diyorum hem kilo alırım alırım bir yandan da cesaret edemiyorum