Kızım 20 aylık (33 haftalık doğdu)
Bu seti aldım ama hiç dikkatini çekmedi. Normalde kitap okumayı çok sever. Boyama yaparız noktaları birleştirme yaparız, çizim tabletinde bişeyler çizeriz kendi karalar.
Daha vakti mi var anlamadım. Siz kaç aylıkken yapmaya başladınız? 2 yaş öncesi mi sonrası mı?