Kızlar bebeğim 7 aylık. Tadımlar bitirdik. Hatta çok severek yiyordu hep istiyordu bitince. Suan tariflere geçtim. Diliyle olduğu gibi çıkartıyor yuttuğu çok az birşeydir anca. Ve onunla 3-4 saat acıkmıyor mama veriyorum yarım bırakıyor. Gerçekten çok üzülüyorum ben mi yapamıyorum acaba ? Ne zaman düzelir?