Merhaba ben ıphone 13 istiyordum ama fiyatlar bızı şuan çok asıyor gerçekten. Bende 11 mı alsam diyorum kullananlar memnun musunuz hala 11 alınabılır mı alan var mı ☺ eşım ıphone 11 daha alınmaz 16 çıkacak nerdeyse dıyor kararsız kaldım. 11 in de kamerası falan güzel mı? Ne farkı var 13 le. 12 almayın falan yazmışlar 12 düşünüyodum aslında. 12 de radyasyon mu ne çok varmıs güya. Kullanıcı anneler lütfen cevap verir mısınız? Hıc ıphone marka kullanmadıgım ıcın bilemiyorum nasıl olduğunu