josephine_ Bennureyla başka bir doktora göstericem mamayı kes derse keserim şuan vicdanım el vermiyor belkide gerçekten aç kalıyor en yakın zamanda götürücem tekrar
Kuzularinanasi josephine_ hayir kesinlikle emmeye devam mamalik durumu da yok.buyudukce aldigi gram azalacak bu normal.ilk ay 1kg aldiysa bu ay 750 diger ay 600 500 oyle oyle azalir
Tecrubesizaile0334 josephine_ tam tersi bebekler doyunca kaka yapmıyo muş ve asla az bi kilo alımı değil bebeklerimiz aynı ay olarak ve sütün kalitesini yükseltelim mamaya başlamayalım dedi doktor mamaya alışınca meme reddi olabiliyo biz yaşadık bilginiz olsun