Pazartesi günü oğlum sabah kaka yaparken çok zorlandı yuvarlak fındık büyüklüğünde kuru 3 adet kaka yaptı ıkınarak çok ağladı doktora gittik mamasına bir yemek kaşığı zeytinyağı koymamızı söyledi ve duphalac şurup verdi sabah akşam bir yemek kaşığı içiyoruz fakat hala zorlanıyor en son dün akşam 4 gibi kaka yaptı doktor Pazartesi gününe kadar bekleyin yapamazsa getirin dedi ne yapabilirim çok huzursuz bebeğim ve bu durum beni çöm üzüyor 😔