Çok geçmiş olsun öncelikle. Ben de 35+3 te doğum yaptım bebeğim 2 gün entübe edildi 10 gün küvezde kaldı. On günün sonunda kavuştuk 2 kilo minicik bir bebekti. Şuan 9 aylık maşallahımız var gayet sağlıklı çok şükür. Bol bol dua edin zaten sizi ten teması kurmanız için çağırırlar hastaneye o süreci güzel geçirin. Biliyorum bir anne için çok çok zor kolay diyemem benim hala küvez görünce tvde falan gözlerim doluyor ama inanın geçiyo, inşallah sağlıklı bir şekilde tez zamanda kavuşursunuz