Derya674 Ben geçen bayram için alışveriş yaptim mağazadan. Etiketlerimmagaza ile hepsi aynı. 10 parca urun aldim tisort,takim, elbise hem kız hem erkek çocuk için pantolon vs.
Ve hepsi kodla sitede çok daha iyi düştü. Sitedeki fiyat ve magaza fiyatı aynıydı. Bakıp almadığım ürünler de aynıydı.
Q
Eskiden oluyordu öyle.
Magazada tek kaliyor fiyat düşüyordu. Bir kac tane oluyordu düşüyordu falan.
Şimdi hiç oyle değil. Hatta tanıdığım var lcw da fiyatini soruyorum magaz ile ayni mi diye aynj valla online al daha iyi diyo😂
Ama e bebek yaz icin iyi. Hatta defacto yazlıkları da iyi. 1000₺ üzerine TUGCE200 KODU ile 200₺ daha düşüyordu. Kendi sitesinden.
Civilde vardı.
Kotonda var.
Cigitte indirim var.
Ama herşey artik pahalı