Bebeğim 3,5 aylık. Evde anakucağı olarak da puset kullanıyorum. Salona bırakıp sabah 5 dakika mutfağa gittim. Pat diye bi ses geldi. Bi geldim bebeğim parkenin üstünde yatıyo, puset arkaya devrilmiş. Bi ağlama huzursunlanma da yoktu. Öyle etrafı izliyodu canım oğlum.
Son zamanlarda belini kaldırıp bacaklarını aşağıya doğru iyice getiriyodu, demekki tüm gücüyle yüklendi. Artık kemerini takıyorum evin içinde de. Önceden takmıyordum, gücü yetmiyordu
Aman dikkatli olun kızlar. Pusetle bebeğinizi taşırken kemeri sakın ihmal etmeyin