esilamom02 2,5 aylık bebeğim ne zmn göz doktorunuza gittiniz doktorum 3 aylık olmadan göz doktoruna gösterin demişti eşim izin alamıyor iş yerinden 3 aylık olduğunda götürsem sorun olur mu
nazlii1_ esilamom02 yanlış hatırlamıyorsam 3 6 aylıkken birde 1 yaşında götürmüştük. Siz tek gidemiyor musunuz doktora
Bulut_8 dört aylık olduk ben goturmedım cocuk doktorumuz ıyı gözlerınde sorun yok dedı götürmem lazımmı
esilamom02 nazlii1_ tek gidemiyorum hem uzak bebek arabası da yok 2.ay hastaneye gittim 20 km uzaklıkta hastane dolmuşla gittim çocuk kucağımda mahv oldu bir daha tek götürmem diye yemin etmiştim bebek arabası olsa sıkıntı olmaz ama tek zor oluyor