drddr yani benim kızım da 23 aylık öyle her şeye veya herkese gülmez biz bile güldürmek için uğraşırız arkadaşımın çocuğu tam tersi dokunsam kahkahalar atar, herkesle çok samimi olur biri gel gidelim der tutar elinden gider
Benim kızım asla gitmez kimsenin elinden tutmaz sarilmaz ancak yaşıtı cocuklara sarılır o da eğer o çocuğu sevdiyse yoksa asla
Ve arkadaşımın çocuğu bu şekilde olmasına rağmen kızımı ittirir vurmaya çalışır falan ben vurma davranışının öğrenilmiş bir hareket olarak görüyorum benim kızım vurmaz mesela çünkü kimse de böyle bir hareket görmedi
Yani dışa dönük olmak çok farklı bir durum , elbette kalabalık aile de büyüyen çocuklar daha atılgan olabilir ama bu hırçınlık la çok karıştırılıyor bence