Kızlar emzirmeden sonra göğüs ucum beyazlıyor yanma ve acı var köz gibi resmen doktora gittim mastit demedi tıkanıklık vardır diye sağıyorum fazlalık sütü ama göğüslerim şiş falan değil normal ne iyi gelir bu acıya dayanamıyorum resmen. Bi kaç gün iyi oluyor sonra aynı yine. Doktor krem verdi ama yara falan yok.