İp atlıyordum ayagımı incittim burkulmuş
Kırık çatlak falan yok
Doktor 1-2 güne geçer dedi ama geçmiyor şişlikte var ağrı da
Yürüyemiyorum öyle diyim size
Var mı başına gelen ne kadar sürede geçti
Ya da şunu yap iyi gelir dediğiniz birşey var mı
Buz tutuyorum krem sürüyorum