Memurlar maaşı alıp calısıyor eger hazıranda calısıp bayram sonrasında vercekseniz dilekçenizi mesela 24 ünde verdiniz diyelim 3 haftalık maasınızı geri iade etmeniz gerekir iade etmekle ugrasmak istemezseniz hastaneye sorun ben 10 una kadar maaş bildiririmi yapılıyor diye biliyorum size maaş yatmaması için şu tarihte dilekçe verin diyecekler bu tarih temmuzun 14 gibi de olabilir yani temmuz maaşı yatmayacak tekrar para iade etmeklede ugrasmayacaksınız