Merhaba öncelikle ciddi soruyorum lütfen dalga geçmeyin akıl akıldan üstündür çünkü belki bir fikir olur bana 😊 daha önce yazmıştım yaşlı anne babama ev alacağız diye bütün paraları vs topladık 950 bin etti bu paraya bulamadık. Bir yerden güzel bir ev düştü karşımıza 1150 diyor daha da inmiyor. Ben elimdeki tüm parayı verdim anne babam da öyle tüm birikimi koydular. Diğer kardeşimden istedim yok dedi. Zaten konu komşu akraba hayatta borç vermez. Eşim krediye karşı zaten haram oluşundan dolayı. Yani işin özü 150 200 bin TL givi bir açık kaldı onu tamamlayamıyoruz. Nasıl yapabiliriz sizden fikir almak isterim 🤔 veya bekleseler 5 6 ay daha birikim yapılsa evler de artar mı o arada 🤔 danışacağım kimse gerçekten yok. Size sormak istedim teşekkür ederim 😊 😊 😊