selam anneler , bebegim 6. ayina girdi 5.5 aydan beri bir huy öğrendi dikkat ediyorum sıkıldığında, istemediği bir durum olduğunda veya uykusu geldiğinde , acıktığında kendini sıkıyor ellerini yumruk yaparak “ıııığğhhhh” diye bir ses cıkarıyor dikkatini dagittigimda bırakıyor var mı başına gelen normal midir bu durum? doktor kontrolune bayramdan sonra gidecegim o zaman soracagim birde size danisayim dedim bu durumu yasayan anneler var mi? gectiyse ne zaman gecti ?