eddaa1 Arkadaşlar 40 günlük oğlumun alnında ve kaş arasında isiliğe benzer küçük nokta gibi kabarcıklar var banyo yaptırınca hafif geçiyor sonra yine belirginleşiyor sudokrem kullansam iyi gelir mi ya da doktorumuz pişik olduğunda travogen diye mantara da etkili bir ilaç vermişti acaba bunları kullansam geçirir mi ?
Aseldurumom_ eddaa1 sicaktan o canim bizdede oluyor sık sık yuzunu yika ferahlasin sudocremide cildine surebilirsin azcik bi koluna biyerine sür bak bakalim bi kizariklik bisey yoksa teninede sürebilirsin hatta kendi cildine bile ben kendime süruyorum bi kizarikligi biseyi hemen geciriyor
tazemom1 eddaa1 geçmiş olsun bizde de oldu çene boyun yanakta ondan sonra bebek yağını tamamen kestim. Biodema atoderm nemlendirici krem aldım hergün düzenli banyo yaptırıp sürdüm ( banyo yapamazsak pamuklu mendille sildim) fucidin merhemi de çok az olmak şartıyla 3 gün kullandım 6 aylıktı o zaman ‼️Biz hepsini doktor önerisiyle yaptık‼️
bsrcvk eddaa1 sudo krem sürmeyin bebeklere hiç bir işe yaramıyor ve vücut emmiyor olduğu gibi kalıyor o yüzden kalıntı bıraktığı için de daha çok yara oluyor kendi sütünüzden sürün yada hiç bişey sürmeyin kendiliğinden geçer benimde oğlumum yüzü çok kötü olmuştu hiç bişey sürmedim öyle geçti 😊
eddaa1 sek_kahve kontrole götürdüğümüzde doktorumuz normal geçer demişti ama geçmedi tamamen ne yapsam bilemiyorum bebek yağı da kullanmak istemiyorum,, Erzurum’da yaşıyoruz havalar çok sıcak değil hergün banyo da yaptıramıyorum kısa da giydiremiyorum ne yapsam bilemedim
sek_kahve eddaa1 ama onun cildinin bol bol nemlendiriciye ihtiyacı var, bebek yağı da olur, niye kullanmak istemiyorsunuz ki
eddaa1 Aseldurumom_ işte Erzurum’da yaşıyorum hergün banyo yaptırmaya korkuyorum kısa da giydiremiyorum
eddaa1 sek_kahve vücuduna kullanıyorum ama bir aile dostu doktor arkadaşımız yüzüne kullanma 3 aydan önce birşey dedi kullanacaksan da zeytinyağı kullan dedi ama işte hergün duş aldıramayınca zeytinyağı da kullanamıyorum
sek_kahve eddaa1 yüzüne de lazım annesi ❤️ elbette nasıl rahat edicekseniz onu yapmanız en doğrusu olacaktır
andromedaa Bana hemşire daha çok küçükken zeytinyağı kullanmamamızı söyledi çünkü pH derecesi yüksek olduğu için cildine zarar verebilirmiş aklınızda bulunsun
Zhra78 eddaa1 erzurumun neresinde yaşıyorsun canımm beb de erzurumluyum bol bol nemlendir cildini bu bebek nemlendiricileri var daha soft yapıda onlardana al mustelanınki çok güzel hemn farklı ciltler içinde çeşidi var bak bi araştır ondan sür sudokrem cok kalın bir yapıya sahip iyi gelmeyebilir ☺️
eddaa1 Zhra78 merkezdeyiz Yakutiyede, iş sebebiyle aslen buralı değilim,, hala havalara belli olmuyor 2 günde bir Ancak yıkayabiliyorum malum havaları biliyorsunuz buradaki, sıcak tutmaya çalışıyorum isilik oluyor evladım
eddaa1 Zhra78 mustelanın vücut losyonunu kullanıyorum ama yüzüne sürmüyorum onu,, yüz için ayrı bir ürünü var mı yoksa temiz içerik bir bebek yağı mı kullansam yüzüne de
Zhra78 eddaa1 ay evet b eddaa1 nasıl beğendin mi oraları havası sert ve kuru insan orda değişik oluyor
eddaa1 Zhra78 üniversiteyi de Erzurum’da okudum, 2011 di geldiğimde 2024 hala Erzurum 😄 ister istemez alışıyorsun tabi