nsrn46 yardım alma imkanınız varsa mutlaka alın gerçekten öyle bi şansım olsa hemen alırdım ben kim olursa. Benim eşim çoğu zaman evde yok, memlekete uzağım kimse gelip gidemiyor, kadına da eşim pek yanaşmadı yoksa şimdiye on kere çağırırdım ben. Zaten annelik çok güzel ama çok zor ve siz yıprandıkça daha da zorlaşıyor birileri yardım etse biraz yükünüzü alsa çocuğunuzla da daha iyi ilgilenirsiniz oh mis