Berko Merhaba biz mustela kullanıyorduk bitti o bende dalin aldım daha kullanmadım ama zararlı mı acaba 14 aylık oğlum johnson var evde hediye vermişlerdi ama onda da kanserojen varmış diye duydum kullanmıyorum johson va
Asyaveannesi04 Berko ecowell kullanıyoruz çok memnunuz hem doğal hemde kızımın saçlarını baya gürleştirdi
lceLady Berko Dalin de zararlı Google şikayet kısmına bakın göreceksiniz Şampuanın üzerinde ph belirtmiyorsa almayin Örnek veriyorum ph5,5 gibi yazması lazım
seymasimsek12 Berko uni baby kullanıyoruz memnunum. Mustela oğlumun saçını konak yaptı. Uni baby i kullandığımda düzeldi.
Berko ManyagMom_ çoğu kişi bunu kullanıyormuş fiyatları hemen hemen aynı mustela ile ikisi arasında kaldım
Storymoon Berko ewet hem güzel kokuyor hem konak oluşumunu direk bitirmişti bize 3 yasına gidecek kullanıyorum