sino12 ben normal doğum yaptım. Doktorlar gayet iyiydi ya ben memnun kaldım çokta ilgililerdi . Ancak ebe biraz şans işi ben şükür iyi bi ebeye denk gelmiştim. Tek kötü yanı çatım müsait olmadığı halde normal denediler saatlerce en sonunda doğurdum ama çok dikişim oldu